Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Widget HTML #1

Kota Kinabalu Yang Sentiasa Menjadi Pilihan






Kunjungan saya ke Kota Kinabalu untuk kesekian kali ini adalah atas dasar kerja. Tapi seperti biasalah saya agak susah tidur bila keseorangan menjadikan saya agak keletihan keesokannya. Jadi kali ini saya memujuk mujuk hubby supaya ikut bersama. Tapi gembiranya hati setelah lama saya meminta, akhirnya bukan sahaja hubby tapi Aween dan Juita juga dibawa bersama. Oleh kerana travelling kali ini hanya berempat, hubby telah membeli tiket Business Class untuk semua. Kota Kinabalu sentiasa menjadi pilihan destinasi saya seperti juga Pulau Pinang jika di semenanjung. Pendek kata tidak pernah jemu ke sini walaupun berkali kali.






Namun kalau dah datang pun atas urusan kerja, maka saya memang terpaksa membuat urusan pejabat dari airport sehinggalah sepanjang atas kapal terbang. Alhamdulillah hubby faham kerana saya telah memberitahu yang saya mempunyai tugas yang perlu dibereskan yang memerlukan tumpuan. Sepanjang penerbangan, saya sempat mengambil gambar keindahan makhluk ciptaan Allah. Awan memutih yang cantik berapungan di udara yang sangat hebat ciptaanNya.






Walaupun tiada plan untuk ke mana mana sepanjang di KK, namun hubby menyewa kereta juga untuk memudahkan pergerakan. Saya sangat menghargai pengorbanan hubby yang telah mengenepikan tugasan beliau sendiri semata mata untuk membuat saya selesa. OK cukup di sini dulu dan semoga kita dapat bertemu lagi dengan sambungan citer citer JJCM dalam entri akan datang. Salam sayang dari Negeri Di Bawah Bayu buat semua dan semoga kita berada di dalam lindungan dan penjagaan Allah. Ingat.. bila kita jaga Allah, Allah pasti akan menjaga kita sepanjang masa hatta sehingga ke akhirat. Insya Allah, bah.....


Azie
Azie Selamat datang ke blog Azie Kitchen. Saya seorang isteri dan ibu bekerjaya yang punya minat mencuba resepi masakan bila punya kelapangan masa. Ingin berkongsi resepi yang diperolehi dari kawan kawan atau dari blog blog yang telah dicuba. Saya ingin mengisi masa dengan melakukan sesuatu yang boleh memberi manafaat yang berpanjangan samada di dunia dan juga akhirat. Saya akan memaparkan pengalaman sendiri dalam kehidupan seharian saya di dalam bab masak memasak. Semua GAMBAR adalah HAK CIPTA TERPELIHARA! Harap minta izin terlebih dahulu jika ingin mengambil atau menggunakan gambar gambar di dalam blog ini. Sebarang komen atau pandangan, amat dialu alukan. Sekian terima kasih.

4 ulasan for "Kota Kinabalu Yang Sentiasa Menjadi Pilihan"

  1. Alhamdulillah.. semoga bgembira d negeri bawah bayu..hehe

    BalasPadam
  2. Wah....kota kinabalu menggamit hati.....x sabar nk pergi...

    BalasPadam
  3. hi I have being following you blog for sometime already.Nice recipes very interesting story. Just for your info I am also anak sejati Kelantan...

    BalasPadam