Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Widget HTML #1

Selamat Hari Jadi Yang ke18 Buat Juita Ku Sayang






Tahun ini Juita, puteri bongsu kesayangan kami yang lebih dikenali dengan nama manja Baby telah mencapai usia 18 tahun. Tahun ini sangat istimewa kerana Juita yang baru sahaja mendapat keputusan peperiksaan SPM yang membanggakan saya akan menjejakkan kaki ke kolej tidak lama lagi. Akan bergelar pelajar kolej. Buat masa sekarang saya sedang mencari tempat pengajian serta tajaan untuk menrealisasikan cita cita Juita. Ini juga bermakna, kami akan tinggal bertiga di rumah ini. Yang pasti, saya yang akan kesunyian di rumah ini. Sementara menunggu kemasukan kolej, Juita bekerja di New Zealand Natural. Saya tidak menyetujui keputusan Juita tetapi kerana dia sangat ingin merasai pengalaman bekerja, terpaksalah akur. Yang paling saya tidak suka ialah bila Juita terpaksa bekerja di hari jadi beliau sendiri. Hajat untuk keluar makan makan meraikan harijadi Juita seperti kebiasaan, juga telah terbantut.




Pada tahun ini, sambutan hari jadi Juita sangat istimewa kerana BFF Juita iaitu Sarah dan Afiqah turut sama menyambutnya di rumah kami dengan membuat kejutan. Mereka datang bersama Afif menghias bilik Juita, menyediakan kek, membawa hadiah, membawa Butter Chicken dsb sewaktu Juita masih bekerja. Sebaik Juita sampai di rumah, saya meminta dia naik ke bilik dengan alasan untuk mengambil barangan dalam bilik. Sebaik pintu dibuka... Surpriseee jeritan dari Sarah dan Afiqah. Kelihatan Juita sangat terharu dengan hadiah sambutan hari jadi dari kawan baik.






Terima kasih buat Sarah dan Afiqah dan semoga persahabatan mereka berkekalan selamanya. Akhir sekali, Selamat Hari Jadi buat Baby. Mama doakan semoga segala yang dicita citakan akan tercapai. Mama dan Papa pasti akan sentiasa menyokong.



Azie
Azie Selamat datang ke blog Azie Kitchen. Saya seorang isteri dan ibu bekerjaya yang punya minat mencuba resepi masakan bila punya kelapangan masa. Ingin berkongsi resepi yang diperolehi dari kawan kawan atau dari blog blog yang telah dicuba. Saya ingin mengisi masa dengan melakukan sesuatu yang boleh memberi manafaat yang berpanjangan samada di dunia dan juga akhirat. Saya akan memaparkan pengalaman sendiri dalam kehidupan seharian saya di dalam bab masak memasak. Semua GAMBAR adalah HAK CIPTA TERPELIHARA! Harap minta izin terlebih dahulu jika ingin mengambil atau menggunakan gambar gambar di dalam blog ini. Sebarang komen atau pandangan, amat dialu alukan. Sekian terima kasih.

4 ulasan for "Selamat Hari Jadi Yang ke18 Buat Juita Ku Sayang"

  1. Selamat hari lahir Juita...seronoknya ada bestfriends begitu....semoga segala yang diimpikan menjadi kenyataan, insha Allah ^_^

    BalasPadam
  2. Happy birthday Juita. Untung dpt bff cam tu...

    BalasPadam
  3. slm..ur daughter is pretty...just like u..

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum.. Anak makcik sama umur ngan saya..

    BalasPadam