Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Widget HTML #1

Ketupat Sotong


Ketupat Sotong Kelantan Azie Kitchen
Ketupat sotong



Ketupat Sotong Kelantan Azie Kitchen
Jemput makan .. sedap ni

Haa seperti yang saya tulis dalam entri sebelum ini, ketupat sotong adalah satu lagi makanan kegemaran saya sejak kecil. Ianya sangat istimewa bagi saya, apalagi jika sotong tersebut bertelur.  Setiap kali musim sotong bertelur, keluarga saya akan membuat ketupat sotong.  Maklumlah sotong bertelur juga ada musim nya.  


Kali ini saya nak tayangkan ketupat sotong yang dimasak oleh Kak Son, kakak ipar saya yang berada di Kuala Lumpur sehari sebelum Depavali.  Boleh rujuk resepi nya di sini ya.  Jom kita layan gambar gambarnya ...



Ketupat Sotong Kelantan Azie Kitchen
wow tengok yang berwarna putih itu la telur sotong


Ketupat Sotong Kelantan Azie Kitchen
Kalau ada telur, ketupat sotong lagi best



Ketupat Sotong Kelantan Azie Kitchen
makanan istimewa orang Kelantan


Azie
Azie Selamat datang ke blog Azie Kitchen. Saya seorang isteri dan ibu bekerjaya yang punya minat mencuba resepi masakan bila punya kelapangan masa. Ingin berkongsi resepi yang diperolehi dari kawan kawan atau dari blog blog yang telah dicuba. Saya ingin mengisi masa dengan melakukan sesuatu yang boleh memberi manafaat yang berpanjangan samada di dunia dan juga akhirat. Saya akan memaparkan pengalaman sendiri dalam kehidupan seharian saya di dalam bab masak memasak. Semua GAMBAR adalah HAK CIPTA TERPELIHARA! Harap minta izin terlebih dahulu jika ingin mengambil atau menggunakan gambar gambar di dalam blog ini. Sebarang komen atau pandangan, amat dialu alukan. Sekian terima kasih.

Catat Ulasan for "Ketupat Sotong"