Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Widget HTML #1

Pagi petang siang malam Best Ever Cucur Udang



Best Ever Cucur Udang Azie Kitchen


Berbaloi baloi saya belajar buat cucur udang ni. Masa bulan puasa, selepas berbuka, diminta buat cucur udang, bersahur juga dibuat cucur udang.  

Sekarang dah bulan syawal, ada permintaan buat cucur udang untuk sarapan. Saya bangga dapat menyediakan makanan kesukaan keluarga saya walaupun agak kepenatan kerana tiada pembantu rumah. Nasib baik ada dua anak dara yang rajin menolong di dapur.  

Selain menyediakan cucur udang, saya juga sempat memasak Laksa Asam untuk juadah hari ini kerana cadangnya petang nanti nak ke Mid Valley mencari external disk di IT Fair.  

Jadi siap siapkan kerja dapur sebelum keluar rumah, kalau balik nanti dah penat pun tak apa, hahaha tinggal makan jer...  Jom kita layan gambar gambar jer. 

Resepi boleh dirujuk di entri sebelum ini...



Best Ever Cucur Udang

Best Ever Cucur Udang Azie Kitchen
bahan bahan diperlukan


Best Ever Cucur Udang Azie Kitchen
menunggu di goreng ...


Best Ever Cucur Udang Azie Kitchen
jemput makan ...






Azie
Azie Selamat datang ke blog Azie Kitchen. Saya seorang isteri dan ibu bekerjaya yang punya minat mencuba resepi masakan bila punya kelapangan masa. Ingin berkongsi resepi yang diperolehi dari kawan kawan atau dari blog blog yang telah dicuba. Saya ingin mengisi masa dengan melakukan sesuatu yang boleh memberi manafaat yang berpanjangan samada di dunia dan juga akhirat. Saya akan memaparkan pengalaman sendiri dalam kehidupan seharian saya di dalam bab masak memasak. Semua GAMBAR adalah HAK CIPTA TERPELIHARA! Harap minta izin terlebih dahulu jika ingin mengambil atau menggunakan gambar gambar di dalam blog ini. Sebarang komen atau pandangan, amat dialu alukan. Sekian terima kasih.

Catat Ulasan for "Pagi petang siang malam Best Ever Cucur Udang"