Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Widget HTML #1

Makan Malam Sempena Hari Jadi





Setiap biasa setiap kali menjelang hari jadi kami dan anak anak, kami hanya meraikan secara simple dengan keluar makan malam di restoran pilihan sahaja. Tiada hadiah mahu pun percutian, saya lebih selesa dengan sesuatu yang simple tetapi diraikan bersama keluarga yang saya sayangi. Jadi hari jadi saya tahun ini juga sama, hanya diraikan dengan suami dan anak anak sahaja dengan makan malam.  



Tahun ini kami telah menpunyai menantu, jadi harijadi saya kali ini turut disertai oleh anggota baru dalam keluarga kami. Juita dan Nelly sahaja tidak ada kerana masing masing berada di luar kawasan. Yang ada di rumah sekarang ialah Boy, Aween, Nana dan Alain. Nana setiap hujung minggu akan mengunjungi rumah mertua beliau di Putra Jaya.




Restoran pilihan saya ialah Tony Romas kerana saya suka Baked Salmon dan juga Beef Ribs. Tapi malam tadi Boy telah memesan untuk saya Lamb Ribs dan salmon. Birthday girl dapat pula hadiah dessert dari Tony Romas. 




Memang sedap tetapi seperti biasalah usia seperti saya ini, walau sedap macam mana sekali pun, hanya mampu makan sedikit sahaja. Sekadar merasa. Anak saya yang lain memesan Chicken Tender, Beef Ribs dan Hubby memilih burger.



Azie
Azie Selamat datang ke blog Azie Kitchen. Saya seorang isteri dan ibu bekerjaya yang punya minat mencuba resepi masakan bila punya kelapangan masa. Ingin berkongsi resepi yang diperolehi dari kawan kawan atau dari blog blog yang telah dicuba. Saya ingin mengisi masa dengan melakukan sesuatu yang boleh memberi manafaat yang berpanjangan samada di dunia dan juga akhirat. Saya akan memaparkan pengalaman sendiri dalam kehidupan seharian saya di dalam bab masak memasak. Semua GAMBAR adalah HAK CIPTA TERPELIHARA! Harap minta izin terlebih dahulu jika ingin mengambil atau menggunakan gambar gambar di dalam blog ini. Sebarang komen atau pandangan, amat dialu alukan. Sekian terima kasih.

2 ulasan for "Makan Malam Sempena Hari Jadi"

  1. Semoga Allah permudahkan segalanya dalam kehidupan azie happy birthday

    BalasPadam