Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Widget HTML #1

Tahniah Dan Selamat Bertugas Buat Adik






Alhamdulillah dan syukur kepada Illahi kerana hari ini Nellisa telah melapurkan diri untuk bertugas di jabatan baru. Tiada yang lebih mengembirakan bagi mereka yang bergelar ibubapa selain untuk melihat anak anak berjaya dalam pelajaran dan dalam pekerjaan. Selepas menamatkan pengajian, kebanyakan anak anak menghadapi masalah untuk mencari pekerjaan yang stabil. Setiap ibubapa mengharapkan anak anak mendapat pekerjaan di organisasi yang boleh menjamin masa depan mereka seperti di jabatan kerajaan, badan berkanun atau pun organisasi korporat.

Alhamdulillah kerana berkat usaha dan doa saya kepada Allah siang dan malam, akhirnya Nellisa mendapat pekerjaan baru di sebuah badan berkanun. Semoga ianya menjadi titik tolak untuk Nelly merancang kerjaya dengan lebih baik dan juga membina sebuah kehidupan yang lebih sempurna selepas ini. 





Oleh kerana beliau telah ditempatkan di Bandaraya Ipoh, kami telah beberapa kali ke sana untuk mencari kondominium/apartment yang sesuai untuk disewa. Saya mahukan dia berada di dalam keselesaan seperti mana di rumah sendiri. Kami ke sana ke mari juga untuk mencari perabut dan peralatan rumah bagi unit yang akan dihuni kerana ianya hanyalah semi furnished apartment sahaja. Tiada rasa kepenatan pun demi untuk melihat anak anak berjaya dalam kehidupan. Mudah mudahan Nelly akan dapat memberi sumbangan yang besar kepada jabatan di mana beliau ditugaskan. Insya Allah....







Azie
Azie Selamat datang ke blog Azie Kitchen. Saya seorang isteri dan ibu bekerjaya yang punya minat mencuba resepi masakan bila punya kelapangan masa. Ingin berkongsi resepi yang diperolehi dari kawan kawan atau dari blog blog yang telah dicuba. Saya ingin mengisi masa dengan melakukan sesuatu yang boleh memberi manafaat yang berpanjangan samada di dunia dan juga akhirat. Saya akan memaparkan pengalaman sendiri dalam kehidupan seharian saya di dalam bab masak memasak. Semua GAMBAR adalah HAK CIPTA TERPELIHARA! Harap minta izin terlebih dahulu jika ingin mengambil atau menggunakan gambar gambar di dalam blog ini. Sebarang komen atau pandangan, amat dialu alukan. Sekian terima kasih.

4 ulasan for "Tahniah Dan Selamat Bertugas Buat Adik"

  1. Tahniah...alhamdulillah.
    Harapan semua ibubapa inginkan kebahagian anak2 dalam kehidupan.

    BalasPadam
  2. Tahnianhhhh selamat bertugas di tempat baru...

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah. tahniah Nellisa :)

    BalasPadam
  4. assalamualaikum w.b.t

    tahniah kpd nelissa. semoga dipermudahkan urusan di tempat kerja baru :)

    BalasPadam