Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Widget HTML #1

Anda Perlukan Emotional Support?




Setiap manusia pasti diuji dan berhadapan dengan ujian samada kecil atau besar. Kadang kadang kita dapat menyelesaikannya sendiri dengan memperbanyakkan berdoa pada Allah. Ada ketikanya kita memerlukan seseorang untuk mendengar segala keluhan hati kita. Namun kawan kawan hanya sekadar mampu mendengar tanpa dapat memberi lebih dari itu. Itulah yang menyebabkan ada orang yang akan bertindak di luar batasan dek tak dapat mengawal hati dan perasaan. Tak kiralah perasaan marah, geram, sedih kepada sesiapa sahaja. 

Tapi kini anda semua tidak perlu lagi menyakiti hati dan perasaan sendiri dengan menyimpannya di dalam dada sehingga semuanya menjadi sesak. Jika anda memerlukan bantuan, kini terdapat khidmat nasihat dan kaunseling secara online. Sekiranya anda memerlukan perkhidmatan secara berdepan one on one juga boleh diatur.  

Haa sekiranya anda mahu mengetahui dengan lebih lanjut, bolehlah layari blog My Emotional Support untuk mendapat khidmat nasihat dan bimbingan dari pakar yang bertauliah di dalam bidang ini. Hidup hanya seketika, mengapa mesti sengsara? Carilah jalan keluar mengikut kaedah yang lebih baik serta terbukti keberkesanannya...




Azie
Azie Selamat datang ke blog Azie Kitchen. Saya seorang isteri dan ibu bekerjaya yang punya minat mencuba resepi masakan bila punya kelapangan masa. Ingin berkongsi resepi yang diperolehi dari kawan kawan atau dari blog blog yang telah dicuba. Saya ingin mengisi masa dengan melakukan sesuatu yang boleh memberi manafaat yang berpanjangan samada di dunia dan juga akhirat. Saya akan memaparkan pengalaman sendiri dalam kehidupan seharian saya di dalam bab masak memasak. Semua GAMBAR adalah HAK CIPTA TERPELIHARA! Harap minta izin terlebih dahulu jika ingin mengambil atau menggunakan gambar gambar di dalam blog ini. Sebarang komen atau pandangan, amat dialu alukan. Sekian terima kasih.

1 ulasan for "Anda Perlukan Emotional Support?"