Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Widget HTML #1

Hadiah Kek Harijadi Dari Nellisa dan Nana







Sempena majlis ringkas meraikan hari jadi saya di Restoran Serai Empire Gallery Mall yang turut dihadiri Dato' Salehuddin dan Haji Kamaruddin bersama keluarga masing masing, Nellisa dan Nana telah memberikan satu kejutan dengan menghadiah sebiji kek fondant yang sangat istimewa. Boleh klik di SINI untuk melihat entri majlis makan makan di Restoran Serai. Terima kasih Adik dan Kakak kerana telah membuatkan mama sangat gembira pada hari ini.






Apa yang membuatkan saya sangat teruja ialah bila kek yang ditempah adalah kek fondant dengan replika handbag yang saya minati iaitu Chanel. Kegembiraannya seolah saya menerima hadiah handbag Chanel itu sendiri. Mereka tahu apa yang boleh mengembirakan saya kerana kami menpunyai minat dan citarasa yang sama. Love you so much, Adik dan Kakak. Inilah kali pertama saya dihadiahkan kek fondant. Serious saya pernah sekali sahaja makan kek fondant walaupun banyak kali menempah kek ini untuk dihadiahkan kepada kawan kawan di majlis pertunangan dan perkahwinan mereka. Alhamdulillah kerana allegik saya telah pun hampir sembuh sepenuhnya, jadi dapatlah saya menikmati kek hadiah dari anakanda saya ini.





Nelly dan Nana adalah seorang anak yang sangat prihatin dan mengambil berat terhadap keluarga. Nelly tahu apa makanan dan buah buahan kesukaan saya. Setiap kali keluar ke mana mana, pasti akan dibawa balik untuk kami di rumah. Begitu juga Nana yang tidak lokek untuk memberikan kami duit setiap bulan termasuk untuk adik adiknya. Saya memang sangat sangat bersyukur kerana dikurniakan anak anak yang sentiasa di sisi dan sahabat sahabat yang sentiasa menyokong di kala suka dan duka. Selain dari keluarga, sahabatlah yang paling utama terutama jika ahli keluarga kita tinggal berjauhan. Merekalah yang terlebih dahulu akan dihubungi di saat kita memerlukan seseorang.





Pastinya hari jadi tahun ini akan sentiasa kekal dalam ingatan sebagai hari jadi terindah yang penuh dengan kenangan manis. Saya mengharapkan supaya kehidupan saya selepas ini akan lebih bermakna dan saya diberikan taufik dan hidayah untuk melihat erti kehidupan sebenarnya.... Selamat Hari Jadi Azie.








Azie
Azie Selamat datang ke blog Azie Kitchen. Saya seorang isteri dan ibu bekerjaya yang punya minat mencuba resepi masakan bila punya kelapangan masa. Ingin berkongsi resepi yang diperolehi dari kawan kawan atau dari blog blog yang telah dicuba. Saya ingin mengisi masa dengan melakukan sesuatu yang boleh memberi manafaat yang berpanjangan samada di dunia dan juga akhirat. Saya akan memaparkan pengalaman sendiri dalam kehidupan seharian saya di dalam bab masak memasak. Semua GAMBAR adalah HAK CIPTA TERPELIHARA! Harap minta izin terlebih dahulu jika ingin mengambil atau menggunakan gambar gambar di dalam blog ini. Sebarang komen atau pandangan, amat dialu alukan. Sekian terima kasih.

5 ulasan for "Hadiah Kek Harijadi Dari Nellisa dan Nana"

  1. Selamat Hari Jadi Kak Azie, semoga sentiasa sihat selalu...
    Cantik kek tu..

    BalasPadam
  2. Wah...hepinya dpt kek handbag tu. Cantik.

    BalasPadam
  3. selamat hari jadi kak azie...semoga pjg umur dan dimurahkan rezeki...

    BalasPadam
  4. Selamat hari lahir kak..

    BalasPadam
  5. Selamat hari lahir kak azie. Semoga terus diberi kesihatan yg baik dan bahagia bersama insan2 tersayang

    BalasPadam