Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Widget HTML #1

Ruang Iklan Untuk Disewa





Saya ingin membuka ruang untuk sesiapa sahaja yang ingin memasarkan produk dengan menyewa ruang iklan di blog Azie Kitchen. Sebagaimana kita ketahui  trend pembelian secara online adalah sangat popular dek kesuntukan masa untuk kita keluar membeli belah. Kos juga sangat tinggi kerana di samping kos petrol juga perlu membayar parking dan lain lain kos tersembunyi. Kami sekeluarga telah lama mengamalkan pembelian secara online termasuk pembelian dari luar negara. Di samping itu, pemasaran produk secara online juga menjadi pilihan mereka yang mempunyai perniagaan disebabkan coverage nya yang meluas dan dalam masa yang singkat terutama melalui blog dan facebook. 

Alhamdulillah trafik blog Azie Kitchen kian meningkat dari hari ke hari. Banyak restoran dan gerai gerai yang meningkat pelanggannya secara mendadak setelah dibuat review oleh blog Azie Kitchen. 





Di samping itu, iklan juga akan dipublishkan di page Azie Kitchen facebook yang memang akan menyiarkan setiap entri baru yang dipublish di blog Azie Kitchen. Iklan akan diletakkan di 2 tempat, iaitu di bawah header dan di kanan entri dengan kadar bulanan yang berbeza. 

Di samping ruang iklan, saya juga bersedia untuk membuat produk review atau sponsored post. Entri ini akan disiarkan selama 2 hari di blog Azie Kitchen dan juga facebook Azie Kitchen. 

Berminat? Boleh email ke azieshoppe@hotmail.com untuk mengetahui kadar dan lain lain syarat serta terma.