Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Widget HTML #1

Selamat Harijadi, Boy





Selamat Hari Jadi, Boy. Begitu cepat masa beredar. Telah 20 tahun berlalu bila saya melahirkan anak lelaki pertama di Subang Jaya Medical Centre. Boy akan menamatkan pengajian peringkat diploma tidak lama lagi. Kebetulan pula, hubby baru membelikan Boy sebuah kereta Honda City untuk kegunaan Boy. Di samping itu, saya juga akan membawa Boy dan anak anak bercuti selepas mendengarkan yang Boy dah lama tak naik kapal terbang. Maknanya dah hint yang dia dah lama tak bercuti ke luar negara. 

Kami hanya meraikan hari jadi Boy dengan makan malam yang ringkas. Seronok melihat mereka berebut rebut makanan. Semoga kemesraan mereka adik beradik akan terus berkekalan sampai bila bila. Akhir sekali, harapan saya pada Boy sebagai anak lelaki sulung supaya dapat menjaga kakak kakak dan adik adik dalam apa jua keadaan. 




Azie
Azie Selamat datang ke blog Azie Kitchen. Saya seorang isteri dan ibu bekerjaya yang punya minat mencuba resepi masakan bila punya kelapangan masa. Ingin berkongsi resepi yang diperolehi dari kawan kawan atau dari blog blog yang telah dicuba. Saya ingin mengisi masa dengan melakukan sesuatu yang boleh memberi manafaat yang berpanjangan samada di dunia dan juga akhirat. Saya akan memaparkan pengalaman sendiri dalam kehidupan seharian saya di dalam bab masak memasak. Semua GAMBAR adalah HAK CIPTA TERPELIHARA! Harap minta izin terlebih dahulu jika ingin mengambil atau menggunakan gambar gambar di dalam blog ini. Sebarang komen atau pandangan, amat dialu alukan. Sekian terima kasih.

4 ulasan for "Selamat Harijadi, Boy"

  1. Assalam & salam ziarah...semoga akak sekeluarga dirahmati Allah & bahagia dunia akhirat/.. amin ;)

    BalasPadam