Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Widget HTML #1

Pertemuan Tanpa Dirancang Di Pulau Pinang





Semasa bertugas luar di Pulau Pinang selama beberapa hari pada minggu ketiga bulan April yang lalu, kebetulan pulak kakak ipar bersama suami dan anak menantu ada juga bercuti di Pulau Pinang. Oleh kerana keperluan tugas yang memerlukan saya bertugas sehingga lewat malam, jadi saya hanya dapat bertemu mereka selepas balik dari pejabat. Kami hanya singgah minum di gerai sup Hameed sambil bersembang sembang. Itupun tak lama sebab saya dah kepenatan dan perlu balik berehat untuk bekerja keesokannya pula.





Hanya pada hari terakhir, kami bertemu untuk makan tengahari sebelum bertolak balik ke Kuala Lumpur. Selepas late check out dari hotel  kami berjanji untuk bertemu di gerai Kari Kepala Ikan di Jalan Kelawei. Seronok sebenarnya bila dapat bertemu dalam suasana bercuti walaupun hanya dapat bertemu seketika sahaja. Kebetulan mereka bercuti di Pulau Pinang sebagai meraikan harijadi Cheq. Selamat Hari Jadi dari kami. Selepas makan, terus bertolak balik ke Kuala Lumpur. 






Azie
Azie Selamat datang ke blog Azie Kitchen. Saya seorang isteri dan ibu bekerjaya yang punya minat mencuba resepi masakan bila punya kelapangan masa. Ingin berkongsi resepi yang diperolehi dari kawan kawan atau dari blog blog yang telah dicuba. Saya ingin mengisi masa dengan melakukan sesuatu yang boleh memberi manafaat yang berpanjangan samada di dunia dan juga akhirat. Saya akan memaparkan pengalaman sendiri dalam kehidupan seharian saya di dalam bab masak memasak. Semua GAMBAR adalah HAK CIPTA TERPELIHARA! Harap minta izin terlebih dahulu jika ingin mengambil atau menggunakan gambar gambar di dalam blog ini. Sebarang komen atau pandangan, amat dialu alukan. Sekian terima kasih.

3 ulasan for "Pertemuan Tanpa Dirancang Di Pulau Pinang"

  1. Salam perkenalan pn azie..sy selalu follow blog azie as a silent reader,bila trpandang pic family kakak ipar tu mcm familiar je,kalau xsilap sy diaorg tgl perak ye sbb dulu cucuny ank murid sy-nur-

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wslm Nur, betul tu. Mereka tinggal di Ipoh

      Padam
    2. Cucu mrk da tak nama hezri...masa tu sy baru posting situ @ sksp-nur-

      Padam