Ruang Iklan Untuk Disewa

Ruang Iklan Untuk Disewa

Iklan Nuffnang

Wednesday, 29 August 2012

Husna, Jom Solat - Ustaz Don






Kebiasaannya selepas upacara pernikahan atau akad nikah selesai, pengantin lelaki akan melakukan solat sunat sebagai tanda kesyukuran. Tapi kali ini di majlis pernikahan Ustaz Don Daniyal dan Husna Zahry, saya pertama kali melihat pengantin perempuan ikut sama melakukan solat sunat.

Sangat membanggakan kerana mereka adalah pasangan yang akan menceriakan rumahtangga yang baru dibina dengan amalan amalan sunnah tanpa melupakan adat adat moden yang tidak menyalahi tuntutan agama. Semoga Husna dapat sama sama berjuang bersama Ustaz Don untuk menegakkan amalan sunnah.


  

2 comments:

  1. Salam sejahtera,
    hehe tak sangka, tajuk kita sama, konon2 kita ni sejiwalah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mama Ju, memang I suka sgt dg Ustaz Don dan tengok satu kelainan

      Delete

Terima kasih kerana sudi komen. Ianya sangat dihargai.
Sekiranya anda telah mencuba resepi di sini, sudi kiranya dapat memberikan link entri untuk rujukan pembaca lain.

Kepada non blogger yang tiada akaun, sudilah menulis nama atau nama ringkas di bawah komen anda. Tak mesra lah nak panggil Cik/Puan Anonymous, kan.