Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Widget HTML #1

Yezz! Juita Ku Sayang 1 Mei 2012



Kini tiba giliran Juita Ku Sayang, Nurjuita Amanda, anak gadis bongsu kesayangan di Villa Nur Qaseh pula menghiasi ruangan Knock Knock majalah Yezz!  Jom dapatkan naskhah Yezz! untuk anak anak kita untuk mereka melihat bagaimana rakan rakan sebaya menghias bilik tidur masing masing.

Juita atau panggilan manja kami ialah Baby adalah nama yang saya ambil dari nama kawan sekolah kakak saya di Sekolah Menengah Teknik Bukit Piatu, Melaka. Manakala Amanda adalah nama yang muncul di saat akhir semasa menonton drama "Elena and Amanda" waktu saya sedang bercuti sebelum melahirkan. Terus ianya mengingatkan saya pada Amanda, model  kacukan dari Pulau Pinang yang agak terkenal juga pada suatu waktu dahulu.

Juita adalah anak keempat dalam keluarga mempunyai citarasa yang tinggi dalam menghiasi bilik tidurnya.  Meminati dekorasi bergaya mewah dan sukakan barangan mahal dan berkualiti tinggi.  Agak cerewet di dalam memilih barangannya dan seperti saya juga, beliau sanggup menunggu sehingga mendapat apa yang berkenan di hati.

Sebelum ini, anak bongsu saya, Aween menghiasi ruang yang sama. Klik di SINI untuk melihatnya.  Love you so much, Baby ...





Azie
Azie Selamat datang ke blog Azie Kitchen. Saya seorang isteri dan ibu bekerjaya yang punya minat mencuba resepi masakan bila punya kelapangan masa. Ingin berkongsi resepi yang diperolehi dari kawan kawan atau dari blog blog yang telah dicuba. Saya ingin mengisi masa dengan melakukan sesuatu yang boleh memberi manafaat yang berpanjangan samada di dunia dan juga akhirat. Saya akan memaparkan pengalaman sendiri dalam kehidupan seharian saya di dalam bab masak memasak. Semua GAMBAR adalah HAK CIPTA TERPELIHARA! Harap minta izin terlebih dahulu jika ingin mengambil atau menggunakan gambar gambar di dalam blog ini. Sebarang komen atau pandangan, amat dialu alukan. Sekian terima kasih.

6 ulasan for "Yezz! Juita Ku Sayang 1 Mei 2012"

  1. wah2..cantiknya bilik anak dara,,..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih. Kami beri kebebasan untuk mereka menghias bilik mengikut citarasa masing masing

      Padam
  2. tahniah Zie family yang glamour anak beranak heeee untung nye..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih Kak Noor ku sayang. Mana ada glamour, Kak Noor. Biasa biasa jer. Tak ada pulak Pengiran dari Brunei yang nak tengok ya

      Padam
  3. Tahniah... tahniah... moga memberi inspirasi pd yg di luar sana..

    BalasPadam