Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Widget HTML #1

Catilisa Cattery Tempat Anak anak Bermanja

Rizky


Single Rozeera of Catilisa



Commodore Wonderboy of Catilisa



Daily Joy Asmara of Catilisa


Rizky adalah satu satu nya domestic long hair persian yang turut sama berpindah ke rumah baru kami di Kota Damansara.  Rizky mula tinggal bersama kami sempena harijadi Aween dalam tahun 2007 sekembalinya kami dari menunaikan fardhu haji. 

Beberapa hari yang pertama pindah, Rizky menghilang seharian menyebabkan semua keluarga kami dalam kesedihan dan kemurungan.  Maklumlah dia belum biasa dengan rumah baru kami, bagaimana dia mahu balik jika dicuri orang.  Saya sendiri berjalan kaki ke tepi tasik mencari dan memanggil Rizky.  Akhirnya dalam pukul  9 malam, dia balik dalam keadaan badan basah dan kotor kerana hari itu seharian hujan tak berhenti di kawasan Kota Damansara.  Kini Rizky hanya bersiar siar di halaman rumah kami sahaja tanpa berani lagi untuk keluar, agaknya masih trauma dengan kejadian yang menimpa pada hari tersebut yang hanya dia yang tahu, apa sebenarnya yang telah terjadi ... Kini Rizky la kemanjaan keluarga kami dengan ketiadaan rakan rakannya yang lain ...

Single Rozeera of Catilisa adalah persian pertama dalam keluarga kami yang diimport dari Rusia. Banyak cerita suka duka yang kami lalui dengan Rozy pertandingan untuk Champion title, menyaksikan Rozy bersalin dengan bantuan Doktor Veteriner, kehilangan Rozy yang membuat saya separuh sedar dan pemergian Rozy ke Labuan.

Selain Rozy, saya juga ada Commodore Wonderboy of Catilisa, pure persian male yang diimport dari Netherland.  Boyie juga telah mendapat status Champion dalam pertandingan kuching yang diadakan di Kuala Lumpur.

Jika Rozy dan Boyie adalah pure long hair persian, Demy atau nama penuh Daily Joy Asmara of Catilisa pula adalah pure exotic persian.  Demy yang diambil sempena nama Demy Lovato pula adalah diimport dari Rusia. Demy juga telah berjaya mendapat status Champion.

Boleh layan cerita cattery selanjutnya di http://www.catilisacattery.com/ atau http://catilisa.blogspot.com/


Azie
Azie Selamat datang ke blog Azie Kitchen. Saya seorang isteri dan ibu bekerjaya yang punya minat mencuba resepi masakan bila punya kelapangan masa. Ingin berkongsi resepi yang diperolehi dari kawan kawan atau dari blog blog yang telah dicuba. Saya ingin mengisi masa dengan melakukan sesuatu yang boleh memberi manafaat yang berpanjangan samada di dunia dan juga akhirat. Saya akan memaparkan pengalaman sendiri dalam kehidupan seharian saya di dalam bab masak memasak. Semua GAMBAR adalah HAK CIPTA TERPELIHARA! Harap minta izin terlebih dahulu jika ingin mengambil atau menggunakan gambar gambar di dalam blog ini. Sebarang komen atau pandangan, amat dialu alukan. Sekian terima kasih.

Catat Ulasan for "Catilisa Cattery Tempat Anak anak Bermanja"